RSS

TWILIGHT !

არ ვიცი რატომ მომინდა ამ ფილმის განხილვა, მაგრამ ეს ისეთი აქტუალური თემაა, ჩემი აზრი აუცილებლად უნდა გამოვთქვა. შინაარსზე (რომელიც თითოეულმა ჩვენგანმა იცის)საუბარს არ ვაპირებ, პირდაპირ იმას ვიტყვი რისი თქმაც მინდა.
დავიწყებ იმით, რომ არ მესმის რატომ შეიძლება ქონდეს twilight-ს ამხელა რეიტინგი, როცა სხვა, ბევრი ამაზე შინაარსიანი, საინტერესო და რაღაცაზე დამაფიქრებელი, რაღაცის მომცემი ფილმები არსებობენ. მაგრამ ეს ალბათ თინეიჯერული ასაკის ბრალია, არადა მეც თინეიჯერი ვარ და... ნაადრევად დავბერდი?! :)) არა, არა! თავს ბებერს კი არა, ზედმეტადს ახალგაზრდას, პატარა ბავშვს ვუწოდებ, რომელსაც ათასგვარი სისულელის ჩადენა შეუძლია და არანორმალურად საყვარელია. (თავის ქებაც დავიწყე :))) რა ვქნა მიყვარს თავი ჩემი!)) ) მაგრამ ეს ყველაფერი იმის უფლებას არ მაძლევს რომ გავგიჟდე ფილმზე სადაც ვამპირისა და უბრალო (თანაც უხასიათო) გოგონას სიყვარულში სიმპატიური მგელი ერევა (JACOB, ძალიან მომწონსსს))) ) და ამ გოგონას იმდენად აქვს თავგზა აბნეული ( თუ როგორც იწერება))) ) რომ EDWARD-ის ნათქვამზე შენ JACOB გიყვარსო, პასუხობს : კი მარა შენ უფროო.:)) გასაგიჟებელია რა.. და ეს ფილმია რამის მომცემი და ყველაზე შინაარსიანი?! ))))) ხოო რავიცი.. ისე დიალოგებზე მაგრად ვიხალისე. საერთო ჯამში, საყვარელი და გასართობი ფილმია, მაგრამ ყველაფერში ზომიერებაა საჭირო. და თან მე მანდ გასაგიჟებელი (taylor lautner-ის გარდა ) ვერაფერი დავინახე.
მოკლედ, TWILIGHT-ის ფანებო, მე მაპატიეთ, მაგრამ იქნებ თვალები უფრო ფართოდ გაახილოთ და ROBERT-ისა და KRISTEN-ის ახალი walpaper-ების და twilight-ის ნიუსების (რომელიც დარწმუნებული ვარ გადაღეჭილი გაქვთ) მაგივრად, რამე ნორმალური ფილმი იპოვოთ, და რამე გაიგოთ ამ ცხოვრებაზე, სანამ მართლა არ დაგიჯერებიათ რომ ვამპირები არსებობენ.
ღამე ქუჩაში მარტო არ გახვიდეთ, ვიქტორიამ (საწყლი როგორ გადატყდა შუაზე) არ გიკბინოთ.
სულ ეს იყო, მეც მიყვარს twilight , მაგრამ მცირე დოზით))

3 comments:

teko said...

robi jobs es erti :)))))mere meorec tat yvelapershi getanxmebi :X:X da PLUS kidev ertxel shen chemi sayvareli tatusiaa xarr :X:X:X

თათუკაა said...

რობი არა საყვარელო)) კაია რო მეთანხმები)) მეე არ ვგიჟდები ამ რობერტზე და მის შუბლზეე და რა ვქნა ეხა)) არა არა ძაან კაი ტიპია მარა.. :)) მე ხო იცი ვიზეც ვგიჟდები )))

teko said...

: > ვიციიი ვიიციიი

Post a Comment

comment !! : X